Sunday, February 8, 2009

İlk mim Martielex'ten geldi. Konu: 'Şimdiye kadar neler

İlk mim Martielex'ten geldi. Konu: 'Şimdiye kadar neler keşfettim ve keşfediyorum ? '

-Hayatımın istediğim gibi gitmediğini fark ettiğimde salla gitsin demenin ne kadar rahatlatıcı olduğunu
-Dengesizin biri olduğumu
-Eşcinselliğimi çok sevdiğimi
-Farklı yerleri dolaşmak ve dünyayı biraz da olsa tanımak istediğimi
-İnsanların kalplerinin her şeyden değerli olduğunu
-Tatili çok sevdiğimi
-Bilinçaltının düşünüldüğünden de önemli olduğunu
-Ayrım yapmaya tahammülüm olmadığını
-Bazen bazı şeyleri çok abarttığımı
-İnsanların düşüncelerini yıkmanın çok zor olduğunu
-Üşengeçliğimden nefret ettiğimi
-İnsanın ruh eşi diye bir şeyinin olmadığını
-Yaşlanmaktan korktuğumu
-Saçmalamayı sevdiğimi
-İnsanlarla asla küsemediğimi
-Öldüğümde beni solucanların yemesini istediğimi
-Açgözlülüğün hoş bir şey olmadığını
-Sudayken kendimi çok rahat hissettiğimi
-Aynı şeyleri sorgulamaktan bıktığımı
-Hava değişikliğinin bana çok iyi geldiğini
-Eğitim sisteminden nefret ettiğimi
-Ailenin önemini
-Sevginin ne kadar önemli olduğunu
-Kendine göre insan bulmanın ne kadar zor olduğunu
.....
Bende Okyanu∫takί rüzgaſ 'ı mimliyorum.

No comments:

Post a Comment