Tuesday, June 30, 2009

hey orda mısın.eğer senin de benim gibi mozilla ayarların


hey orda mısın.eğer senin de benim gibi mozilla ayarların girdiğin her siteyi siliyorsa yoksun.ama eğer değilse varsın.o kadar da önemi yok galiba artık.ama ruhani yüceliği sanki bir an anladım.bunu derken demek istediğim kelimelerin anlamlarını yitirmesi gibi yada artık önemi olmaması gibi.bu mu benim ruhani anlayışım :) şu anda ne hissediyorum.neden bunu anlamaya çalışıyorum.kelime bulamıyorum işte.bulmak zorunda mıyım.sana söyleyebilceğim en doğru şey teşekkür etmek.başka bir şey diyemiyorum demek istemiyorum.5 gün :) 5 gün :) 5 gün :) galiba bu laf bir yerde geçince aklıma sen geliceksin.yada dönme dolap yada atlı karınca yada seninle ilgili bir çok şeyi gödüğümde.ne hissediyorum gerçekten.adını söylesene.ne hissediyorum.bilmiyor muyum.senle şunu yapamadım üzülüyorum.aynı yastığı paylaşıp bakışmak.sevgili gibi hissettim dedim ya bu gerçekti.çimlere yatmam ve aynı yatakta bakışmak işte benim sevgiliyle yapılacakların en güzel hayallerim.sevgili değildik belki ama sevgiliymiş gibi hissettim bu gerçekti.gözlerine baktığımda ne gördüğümü anlayamıyorum.o yeteneği kazanamamışım.seni sevdim mi aşık mı oldum her zamanki gibi bilmiyorum.artık önemi de yok galiba.seni dinlemek hoşuma gitti bu gece.benim hakkımda doğru yada yanlış bir şeyler söyledin.hoşuma gitti.ama dediğin gibi farklı dünyaların insanlarıyız.(burası arabesklik kokuyor :) aklımdakiler uçup gitmeden yazmalıyım.bir anını bile unutmak istemiyorum.ama mümkün değil.dedin ya keşke sen yada ben faklı olsaydık.ister miydim acaba.şu an istemek geldi içimden.ama ben böyle olmaya devam ettikçe düşüncemin değişmeyeceği ne malum.ne hissettim sana karşı.sen ne hissettin bana karşı.o kadar konuştun.ama ben beni sevmeni isterdim.bu saçmalıklarla dolu halimle değil tabi.ama yinede isterdim.bencilce sanırım.saat 23:07 gün bitmeden yayınlamalıyım.artık pek bi önemi kalmadı galiba.hiç kelimeleri düzgün kurmakla da ilgilenemem.yazıyorum sadece.okunacak mı acaba.önemi yok diyerek düşünmemeye çalışıyorum.sana her şeyi göstermek isterdim.içimdeki duguları,düşüneleri.her şeyi.ama tabi mümkün değil.beni yanlış anladığın noktalar var.artık önemi yok di mi :) ne kadar çok şey söyledin.bir çok şeyi yanlış anlamışsın dedin.ama ben sığ düşünmüyorum gerçekten.seni soğutmak için mi öyle davrandım.neden yaptım.yada ne yaptım.seni öpmemi isterken öpmediğim için üzülüyorum.en son giderken bir kez bile sarılmayı isteyemezken seni öpmemenin pişmanlığını yaşıyorum.öpmek istiyorum seni.dokunmak istiyorum sana.cinsellikle karıştırma bunu.öpmek dokunmak istiyorum sadece.olamayacağını bildiğim halde.ama hayali bile umut verici.neden o sandalyede rahatsız bir biçimde otururken yatağa yatmaya teklif etmedin.ya da seni öpmemi isterken neden seni öpmedim.galiba o sırada senden ayrılmak istiyordum.o yüzden.ama şimdi.komik.benim şu anda hiç bir şey istemeye hakkım yok.arkadaşlığı da aldın.almalıydın ewet.seni göremicem.sana dokunamıcam.şansım varken bunu yapmadım.ama şimdi.komik.seni şimdi istiyorum ya sonra.yine mi değişicek fikirlerim.sana msnden yazamıcam artık.seninle konuşamacım bile.düşüncesi üzüyor beni.neyse en iyisi düşünmemek.yarın 1 temmuz güzel bir başlangıç yapmak isterim.konulan milatlara inanmıyorum belki.daha önceden çok denedim.ama işte 1 temmuz.sanki daha özel gibi.beni gerçekten sevmedin mi.benden hoşlanmadın mı.bana yardım mı etmek mi istedin gerçekten.hissettiğin bu muydu sadece.ben senin sadece eğlence istediğin diye bişey düşünmedim.sen öyle düşündüğümü sandın.yada çok farklı anlamlar yüklediğini.ne bileyim ya.senden kaçmak istedim.istemedim seni bir an yanımda.olmasın dedim.kırmadan üzmeden nasıl bitiririm diye düşündüm.ama şimdi.komik.komik demem acizliğimin ifadesi.derinliğini gecelerde gösteriyorsun.ama zaman her zaman gece değil.insan her zaman aynı insan da değil.o yüzden her halinle demek diye birşey söyledin bana.işte doğru.gecesiyle gündüzüyle.kırık konuşmasıyla,yürüyüşüyle,el kol hareketleriyle,bedeniyle yüzüyle her şeyiyle sevmek.aklım almıyor.her şeyiyle sevmeyi.belki bir gün öğrenirim.ben konuşmandan hoşlanmıyorsam bunu değiştirmeni bekleyebilir miyim.seni konuşmanla sevebilir miyim.hoşlanmasamda bunu kabullenebilir miyim.dikkat çeksede gocunmaya bilir miyim.olabilir galiba.olur.olur.seni öpmek istiyorum.seni öpmek istiyorum.dudaklarına değmek istiyorum.ruhunun derinliğine dalmak istiyorum.içine ordan ulaşırım belki.dokunmak istiyorum.uyumak yatmak çimenlere uzanmak bakışmak.anlamaya çalışmak yada çalışmamak.istiyorum.ama bunlar geçici bi büyü olmasın.daha önce olmuştu.ama bu başka.bu sefer büyü değil sanki.çok daha güçlü.çok daha özel.seni neden öpmedim.çünkü o esnada senden nasıl ayrılsam diye düşünüyordum.kırmadan üzmeden.tabi sen seni üzemiceğimi söyledin.ama ben üzmekten ziyade hissettirmeden uzaklaşmak istedim.hatta 4 temmuza kadar seninle vakit geçirip birbirimize uygun olmadığımızı anlamanı istedim.hatta sıkılmamız bir ara benim hoşuma bile gitti.istediğim şey gerçekleşiyor gibiydi.ama meydanda oturup konuşmalar başlayınca her şey değişti.bu sefer sen olamayacağını anlattın.doğruydu.böyle olamazdı.ben sana uzaklaşman için daha kötü yüzümü mü gösterdim.offfff.uzaklaş diye seni öpmedim.seninle yatağa oturup bakışmadım.ama şimdi.komik.komik.artık her şey anlamsızlaştı.ama yinede yazıyorum.okusanda okumasanda yazıyorum.bir şekilde boşalmam lazım.anla.her şeyin anlamsızlaşması bana ruhaniyeti aklıma getiriyor.benim aklıma gelen bu.acaba beni sadece içimdeki ufak iyilik , beyazlık için mi sevdin.yada hoşalandın.adı her neyse.sadece yardım etmek mi istedin.sadece iyilik mi yapmak istedin.bunun cevabını bilemicem sanırım.dediklerin doğru muydu.sadece bana yardım etmek mi istedin.bunu da düşünmek istemiyorum.düşündükçe…konuşmalardan sonra ayrılamak istememem.biraz daha vakit geçirmek istemem.uykum geldi.ve şu anda senin kollarında yatmak isterdim.yorgunum.tam uyuma modundayım.seninle uyumak isterdim.sana dokunmak.ama artık boş.yardım etmek istedin sen ve o yardım senin için biraz ağır geldi.eğer bu dediklerin doğruysa olmuş olan en iyisiydi.yardım edilmeyi istenmeyi öğrenmem benim için çok daha iyi.bari yardım edilerek hiç bir şey yaşanmayacak.yaşanmayacaksa yaşanmasın.yediğim kirazların çöpünü ve sarılı mendilleri atarken ne hissediyorsun gerçekten.beni öpmeni isterken ne hissediyorsun gerçekten.yardım etmek mi sınamak mı neydi gerçekten.senin o anki durumunu benden uzaklaş diye mi üstelemedim.bilmiyorum.neden o anki durumu senle paylaşmadım.senden uzaklaşmak istiyodum çünkü.şimdi.komik.artık ne hissettiğim konusunda ne istediğim konusunda hiçbir şey düşünemiyorum.o yetimi kaybettim.bitti artık.sen bana yardım etmek istedin ama ben biraz fazla kaçtım.olmayacağını çok güzel anlattın.dönme dolaba bile bindirdin.hatırlamam için.ewet hatırlıcam ama hatırlarken ne hissedicem.gözlerinin içine bakarken ne gördüm.sanki beni seven birilerini gördüm.sen ne gördün ben de.ne gördüm anlamıyorum.bütün yalanlar dökülsün.açık açık her şey konuşulsun.ben o gözlere bakarken yardımdan daha fazlasını gördüm sanki.yanılmış olabilirim.bencilliğimden olabilir.ama artık ne fark eder.bitmiş.benim gözlerimde ne vardı.sen ne gördün.anlayabildiğini söyledin.ne anladın.senden kaçmak istediğimi gördün odanda.ama meydandaki konuşmadan sonra binilen dönem dolaptaki gözler aynı gözler miydi.benim gözlerim hala kaçmak mı istiyordu.anladın mı içimdekileri.ben seninkileri anlayamıyorum.ben yalan konuşamam.zaten kızarığım.yalan konuştukça kızarırım.konuşamıyorum.sen bu kadar güzel konuşurken konuşamıyorum.artık bitti di mi.ne önemi var.bu saçmalıkların tekrar yaşanmayacağını kim garanti verebilir.istemediğimi anlayınca beni gönderdin mi yoksa sende gerçekten istemiyor muydun.sadece yardım mı etmek istiyordun.gerçekten o kadar farklı ve birbirimize ulaşılmaz mıydık.ne hissettin bana.ben ne hissettim sana.geceleri başka gündüzleri bambaşka.dediğin gibi farklı mıydı dünyamız.dediğin gibi her şeyi yanlış mı anlamışım.kavramları yanlış mı hissetmişim.çok acı o zaman.eğer okuyorsan lütfen üzülme.bu yollardan geçerken acısız geçilmiyor.kendin biliyorsun.bu olması gereken bişey.sen ol yada olma.ama teşekkür ederim.her şey için teşekkür ederim.

1 temmuz oldu geciktim

No comments:

Post a Comment