Sunday, May 17, 2009

Nerdesin?Ne zaman geleceksin?Sen de beni bekliyor

Nerdesin?Ne zaman geleceksin?Sen de beni bekliyor musun?Kimileri yoksun diyor,var mısın gerçekten karar veremiyorum.Ama olduğuna inanmak istiyorum.Ne yapacağım şimdi?İhtiyacım var,görmüyor musun?Senin yok mu?Belki hiç gelmeyeceksin.Belki yoksun.Daha zaman var değil mi?Ama iyi değilim ben.Arıyordum seni ama bir iz bile bulamadım.Peki ileride olucak mı?Garantisi var mı ki?Ömrüm boyunca yalnız kalamam ben.Bencillik değilbu.İstiyorum seni.Anladığımda gurur yapmam inan.Bilmeni istiyorum beni her şeyimle.Konuşmam gerek.Paylaşmam gerek.Bir ihtiyaç bu.Hem de en büyüğü.Çok az kişi karşılaşmış onla.İçim bomboş mu kalıcak?Sensiz olmasın hayat n'olur.Gelmezsen ne olucak,bilmiyorum.Yaşamazsam niye geldim ben?Yaradan yaratmadı mı eşimi.Buluşmadan kaybettim seni.Bulucak mısın beni?Buluşamazsak ben ne yapayım?Öbür hayat var mı ki söylesinler bana yerini?Gerçek ne ki?Sen gerçek misin ki?Olur mu bu kadar büyük hayal?Abartı diyorlar.Olmaz diyorlar.Gerçek değil diyorlar.Öyle mi gerçekten.Söylesene.Bir ışık var uzakta.Ulaşılır mı oraya?Ölmek istiyorum seninle?İçimdeki parçanın birleşmesini istiyorum.Bütün olmak hayalim.Olan var mı acaba?Nasıldır bu duygu?Her şey anlamsız kalmaz mı ondan başka?Sen o değil misindir artık?Senle ölemez miyim ben?Sen de beni seveceksin di mi?Şüphe olmayacak.İnat olmayacak.Yalan olmayacak.Çok büyük şey bu,biliyorum.Hem de çok büyük.Olmaz diyecekler biliyorum.Benim de içimdeki bazen öyle söylüyor.İnanmak istemiyorum kendime.Sen de beni seveceksin.Bunu her zaman bileceğiz. Çok mu büyütmüşüm.Yine bir saçmalama........

No comments:

Post a Comment